Διαχειριστείτε το άγχος για υγιή καρδιά

929

Αν και το άγχος μπορεί να μην συνδέεται απευθείας με σοβαρά προβλήματα καρδιάς, ορισμένοι από τους τρόπους με τους οποίους διαχειριζόμαστε το άγχος έχουν άμεσο αντίκτυπο στην υγεία της καρδιάς. Το κάπνισμα, η μη υγιεινή διατροφή και η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ είναι ορισμένοι από τους πιο συνηθισμένους τρόπους καταπολέμησης του στρες.

Δυστυχώς, όλες αυτές οι συνήθειες είναι πολύ βλαβερές για την υγεία της καρδιάς και σε ορισμένες περιπτώσεις γίνονται η αιτία για την εκδήλωση καρδιακών νοσημάτων.

Ευτυχώς, υπάρχουν πολλοί άλλοι τρόποι να καταπολεμήσουμε το στρες που δεν καταπονούν την καρδιά, όπως η χαλάρωση, η άσκηση και η υγιεινή διατροφή.

Comments

SHARE